Обмін та Повернення товару згідно із Законом «Про захист прав споживачів»
У нас в інтернет-магазині "Jolly" ми прагнемо забезпечити максимальне задоволення клієнтів від покупки. Ми розуміємо, що іноді виникають ситуації, коли товар відповідає очікуванням чи його якість викликає питання. Для вашої зручності, у нас є чіткі умови повернення та обміну товару.
Повернення товарів належної якості
Відповідно до Закону України 3161-IV від 01.12.2005 «Про захист прав споживачів», натільна білизна, включаючи піжами, нічні сорочки, комбінації, халати, купальні костюми, входить до переліку товарів належної якості, які не підлягають обміну або поверненню, за умови, що вони не браковані.
Процес повернення товарів належної якості
Для здійснення повернення товару, будь ласка, дотримуйтесь простого процесу:
- Зверніться до нашого відділу обслуговування клієнтів за телефоном +380732112601 або написавши листа на пошту: info@jolly.com.ua для повідомлення про ваш намір повернути товар.
- Упакуйте товар у надійне пакування, щоб він не пошкодився під час транспортування.
- Відправте товар "Новою поштою" або "Укрпоштою" За адресою: 65000, м. Одеса, Одеська область, Україна
- Після отримання товару та перевірки його стану, ми повернемо вам суму, сплачену за товар, на вашу банківську картку протягом 5 робочих днів.
Повернення товарів неналежної якості
Ми гарантуємо, що всі товари в нашому магазині відповідають найвищим стандартам якості. Однак, якщо ви виявили якісь дефекти чи недоліки в товарі, ми з радістю замінимо його чи повернемо вам гроші.
Процес повернення товарів неналежної якості
Якщо у вас виникли проблеми з товаром неналежної якості, будь ласка, зробіть таке:
- Зв'яжіться з нами за телефоном +380732112601 або написавши листа на пошту: info@jolly.com.ua та опишіть проблему.
- Відправте товар "Новою поштою" або "Укрпоштою" За адресою: 65000, м. Одеса, Одеська область, Україна
- Після отримання та перевірки поверненого товару, ми виконаємо заміну або повернемо вам повну вартість товару, включаючи транспортні витрати на вашу банківську картку протягом 5 робочих днів
Місце розташування для повернення товару:
65000, м. Одеса, Одеська область, Україна
Повернення коштів
При поверненні товару належної якості ми повернемо вам суму, сплачену за товар, за вирахуванням вартості доставки. Якщо товар було сплачено банківською карткою, гроші буде повернуто на цю картку. У разі повернення товару неналежної якості ми повністю відшкодуємо вам вартість товару та всіх транспортних витрат.